13 Mart 2012 Salı

5.aya girdikkk 6 yolda:)))

Ee nezamandir giremedim yazamadim:)nelerr yaptım kursa devam sayemde bayaa insann hobby sahibi oldu olmaya da devam ediyor;)ben böyle moda yaratırım istee;)artık biraz sıkılmaya başladım amaaa!elimdekileri bitireyim yeterr enough!
Neysee bebegim artık hareketlerin baya baya hissediliyor:)sabahları açıkiyorsun we beni tekmeleyetekmeleye uyandırıyorsun kahvaltı yapmamı istiyorsun:)bu sayede her sabah babana da kahvaltı hazırlar oldum:p tabi babis halinden cookkk memnun:)guzelllllce kahvaltısını yapıyor sonra seni beni öpüp işine gidiyor:)hazırlıklar hızlandı artık Odan hazırlanmaya basladi:)haftasonu oda tamamen boşaltıldı ve ben odayı hiç boş görmemiştim bı garip geldi walla:)bı de buyuk:Dbugun pınar teyZenle mobilya bakmaya gidicezz:)pınar tecrübeli ne de olsa ayricada çok seviyo boyle isleri:)yerleştirirken de çağırıcam özellikle istedii:)Denizli'de güvendiğim tek insan olabilir candır o:) ağzı sıkı,güvenilir iyi niyetli icinde bı gr fesatlik olmayan dünya tatlısı bı insandır:)kocasida esim icin aynı sekilde yeri ayridir:)sende dünyaya gelll sende tanıyacaksın annecimm zaten:)hele bide Mina warr yersin:)
Suan kucağımda iPad yazıyorum sende tekmeleyip duruyorsun annecimm senden bahsettiğimi anliyosun demii cadı kızım benim:)masallaahh bu ara hersey pek bı yolundaa:)hersey çok güzel gidiyor:)allahim nazarlardan korusun:)
5+2deyim artık hamile oldugum belli göğüs göbüş her gecen gün büyüyor:)göğüslerin daha nekadar buyuycegini merak ediyorum:|hergecen gün heyecanım artıyor:( sonlara doğru korkucakmisim gibi geliyor:)6martta doktorumuzdaydik herseyin normaldi hatta 378gr olmuşun Bebeğimmmm:)zaten sürekli ultrasondan seni görmek istiyorum o kadar tatlisinki:)bu gidişimde yüzustu namaz kılar gibi bı pozisyonun wardi çok komiktin:)su ultrasonda bide kime benzediğin göz rengin ağzın burnun net görünse ne güzel olurdu:D neyse yazı beklicez:)aaa bu arada dün baban ilk tekmeni hissetti sonunda:)okadar cadisinki kipirkipir tekmeler dönmeler babana göstermek istediğimde tık yokkkk:)ama dün yakaladım gerçi biraz seni taciz ettim öle hissetti ama :)ayy babanı görsen 'yapma yaa uyuyor neden rahatsızlık weriyosun' diyo:)ayy hiccccc kıyamıyor kızına babasiii:)ahhhh ahhhh pabucum dama mı atılıyor acabaaaaaaaaaaaaa????:)))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder