9 Şubat 2012 Perşembe

Tombakciii geldiiii hanimmmmmmm:))))

Ayayı buara değmeyin keyfimeee:)kendime yeni bı hobi buldum!uzuna zamandır aklımda olan fakat binturlu başlamak icin adım atamadığım akliminn bı kosesindee olan hobi TOMBAAKkkk:)))saat 11.30da gittim 3gibi çıktım ama zaman nasil geçti hic anlamadım:)çok keyif aldım cokk!ewimi şimdi kendi el emegim olan tombaklarla tablolara susliycemm:)annecimmmm senin O'dan icinde cookkk güzel fikirlerim warr:)ayy bugün misafirim warr yoksa çarşıda tombak icin almam gereken malzemelerimi alicaktim:)tam bitmemedim cunku aklım tombagimda kaldı bitmedi ama genelde astım bile:)
Doktorumuza gittik hatta kocam olarak ersu teyzen geldi benle:D çok heycanlanmiss agliycaktim dedi:)insallah en kısa zamnda kendi bebeğinide gorur:))hersey yolunda 4lu test istendi yeni ilaçlar eklendi Demir magnezyum ws.daha sonra seker yüklemesi testi yapılacakmış haber vericekler.kilo alışsın dikkat et dedi:(((off ya almamam lazım yoksa normal dogum yapamamm:(((
Ee bugün misafirlere marmelatli kurabiye börek waffle ikram edicem gelde yemeee kolay mı yaa:( yiycem tabi!
Banyomun dekorunu değiştirdim deli gbi tablolar astım paspaslari değiştirdim buyukyuksek bı vazoya güller koydumm:)aksesuarlar aldim(daha alıcamda)eskisin daha güzel oldu icim açılıyor:)peki kocam nedense beğenesin çiçekli vintage bı berber koyalım dio ustelikde baya bı ciddi:D dergilerde oluyormuş yaa neden olmasın?mis:)cnm benim onun boyle uçuk fikrleri çoktur:)
Sırada koridor mutfak halıları war :)sonra ne warr blmiyorum:D henüz 3yillik eşyalarım ama onları bile değiştirmek istyorum neyse annecim sen gellll bı eşyaların canına oku sonra degstiririz;)
Aaaa benim markete gidip waffle icin cilek kivi muz almam lazım:)operimmmm

1 yorum: