25 Mart 2012 Pazar

Dombili köfte oluyorum:(((

Daha 6 ay bile olmadı we ben 8kiloyum normal mı buu??tabiki değil!okuz gibi mı yiyorum?hayirr!gercekten normalde nasil yemek yiyorsam hala aynı sekilde devam ediyorum!!eee abur cubur mu yiyorum çok?hayirrrrr hatta bu ara yemiyorum bile!!eeeeee Ozaman neden şişiyorum!!!!!!!!neden bu kadar çok kilo aldım ben bu ay???saka maka bunalıma giriyorum artık!tamam bebegim sağlıklı olsun ama bende siskocuk kıwama gelip öyle kalmiim:(kollar halterci modunda bel desen bel neydi?nasil biseydi hatrilamiyorum!!bacaklarima popoma falan noldu??portakal mı kactii icine?allahimm ben hiç boyle çirkin bı hamilelik hayal etmemiştim:(( ilk aydan bukadar dana olacağımı düşünmemiştim!hep bilmiş bilmiş konuştum ama sunan elimden hiç bişey gelmiyor!doktora gidincede laf yiycemm biliyorum ki haklı da kadın!sozde normal dogum istiyordum ulan ben bu ayilikla naaaaaaaahhhhhh normal dogum yaparım!cok acı insanın kilo alışına engel olamaması!ben suan bu yazıyı yazarken sen deli gbi ipadi tekmeliyosun annecim:)artık bariz sekilde hissediliyosun:))çok güzel bı duygu bu tarifii yok:)napalim her güzelliğin bı bedeli war.sisiyorum ama doğumdan sonra insallah sen bana bu kiloları werdirceksin Bebegim:)hala ümidim war:)
Odamız boşaltıldı ölçüler alındı yawasyawas yapıyoruz bakalım nasil bişey çıkacak ortaya:)
Dedemizi kaybettik 2gun once.zaten cok hastaydı Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.cok zor insanın yakınını kaybetmesi.bide hayat arkadasiysa daha da zor eşde koca bı boşluk....cenaze işlemleri gelen gidenler ws..hoş ben hamileyim die pek bişey yapamadım istemedilerde üzülürüm die.

Hayatt iste biri ölüyorken biri dünyaya geliyor...gercekten 5dk sonra ne olacağı belli değil.hayatin tadını çıkarmak lazım mutlu olmak mutlu etmek lazım çevredekileri kırmamak üzmemek lazım...lazım da bunları başarmak da marifet gercekten:))neysee Bebeğimmmm sen gell ben seni hiç üzmiycem karşılıksız sewicem:)cnm kızım benimmm biricigim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder