2 Şubat 2012 Perşembe

Benimmm kucuk prensesim misinn sen şimdi????

Benn warya allahımın sevgili kuluymusum!bunu bilir bunu söylerim!cokk istedim bı kızım olsun!bi annenin en güzel arkadaşı sırdaşı herseyinde kizi!kizlar büyükçe annesiyle daha farklı bı bağı oluşur!allahimm sana şükürler olsun dualarımı geri çevirmedin nekadar teşekkür etsem azz:)geriye sağlıklı bı sekilde dünyaya gelmen kaldı prensesim!ruyalarimda sarsın mawi gözlü pamuk gbi bı kız goruyordum son bı kaç zamandirr!ama kız benim degildi hep baskalarının cocuklarını gördüm.halam Murat'ın annesi herkes kız görüyordu rüyasında ama insan genelde kendisini kaptirmamaya çalışıyordu:)canım babamda"kızımın kendisi gibi kizi olucak"diyormuş hep annem öyle söylüyordu:))tarafsız bı mutluluk bu yaaaaaa:)artık merak konusu kime benziycek:)en azından ben merak ediyorum bebegim:))hala içmde küçükte olsa bı korku war acaba yanılma payı olabilir mı diye:)zaten doktoru öyle bı taciz ettimkiii:)hahahaha emininiz bakın ben alisveris yapıcam :)ilan edebilr miyim yani şimdi herkese söylicem:)doktor tabii gülüyor benim bu asırı tepkilerim karşısında:)emin olmasa söylemedi herhalde:)neyse hayırlısı olsun kızım benimm:)ayy ben şimdi kız annesimi oluyorum yani:)bak sen dog neler yapıcam annecimm:)neyse bugün cokk isim warr halama gidicem anneme ugrycam ağdaya gidicem:))aksamda babanla değirmen alabalığa gidicezz çok canm çekti hem başlasa kutlayalım dün 2 mide kaçamak yapmıştık aksam pek yiyemeyiz diye bugüne erteledik:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder