26 Ocak 2012 Perşembe

Ne geçmez aymiş:((((

Sanıyorum gebeliğimin 15 ya da 16.haftasindayim:(sanıyorum diyorum cunkuuu her gittimde kesin yanlış hesaplanmış oluyorum:( son reglme göre hesap yapamıyorum cunkuu geç yumurtlamisim:/ 2li tarama testim yapıldığı hemogramim yapıldı çok şükür ki hiç bı pürüz yok:)hersey normal:)ayy o test sonucları çıkana kadar nasil kivrandiriyor insaniiii:(türlü türlü şey geliyor insanın aklına:(çok merak ediyorum annecimm kizmisin erkekmisn?aslinda çok rahatım hiç yoktu cinayet merakım ama su an inanılmaz sekilde merak içerisindeyiz:( hatta belki seni en çok merak eden ersu teyzen:)sürekli taciz edioo benii git öğren diye:))toptan merak icindeyizz!en meraksiz en rahat hatta öğrenmese bile olucak ınsan da baban!!ogrenmeyelim dogunca sürpriz olsun bile Dio baya ciddi ciddi:))zaten öğrenince soylemicem bakalım napicakk:)))onun tek istegi sağlıklı hayırlı bı evlat olman:)bakalım kime benziyceksinn huyun suyun nasil :) neler planlayip çıkacaksın içeriden?:)subatin 8i gibi gidicem doktorlarima(doktorlarima diyorum hala 2doktra birden gidiyorum:)birinede 15 i gbi giderim:) biri söylemese biri söyler nasılsa:))))bakalım nekadar büyüdün annecimm yeni halinide gormuş oluruz yeni fotolarını aliriz:))kilo aldım 2kilo aldım. bazen 3kilo grunuyo bazen2 bazen1saka gibi:)anlamadım bende kaç kilo aldığımı:)pek göbek yok ama:))amann veririz sonra annecim yaa:)bu arada Dubai'ye gidecektik ama ben hamileyim die baban istemiyor korkuyor:(sen doğduktan sonra belki gideriz:)eğer Usluda bı bebek olursan kesin gideriz anneciğim:))herseyi 3muz yapicazz:)dusunmek bile garip bi kuyrugumuz olucak artikk:)dunyaninn en guzell kuyrugu hemdee:))herseyim benimm seni sabırsızlıkla bekliyorum!sen geldiğin zaman gercek bı çekirdek aile olucaz owwww ne hosssss:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder