12 Ocak 2012 Perşembe

Gell kocacıımm gelll geelllll=)

nezamandır yazmak istiyorum ama birtürlü fırsat olmadııı=)kısaca neler olduu anlatiim=)önceliklee en önemlisiiii yanlızımmm =(çünkü kocammm Almanya ya gittti=( beni yine götürmedii pisss!!himetex tekstil fuarına ve müşteriyee gittii.ordanda iswiçreye gidicek fabrika için bi makina parcası alması lazımmış=(keşkee benidee götürseyydiii yaaaaa=(ama hamileleiğim yuzunden okadar pinpirikliki fazlaaa ince düşünüyor beniimm kocacımm=)off yaa bişii farkettimdee cook alışmışım beee=(2gündür yok ama skıldım bile...pazar günü hemenn gelsiiinnn kocamda sağasalim ewine dönsün=)sarılıp uyuyalımmm canmm beniimm=)               neysee nişann oldu antalyaya gitiik falan filannn bla blaa...yorulduk oynadıkk sonra ewimize döndük.ablasınınn kuzusu geldii nişanlısıylaa(özlemm oluyoo gelinimizzz)onları görmüşş oldumm ii olduu yani=)bu arada yarın 2li tarama testimin sonucu cıkmışş bi aksilik cıkmazssa onu almaya gidicemm.hayır su anda karar weremediğim için 2 doktora birden gidiyorum ve asıl gittiğim doktor 2li tarama yaptırma 4lü yaptıralım dedii ama ben diğerini dinledim 2li tarama testi yaptrdıımm:S simdii zerine gidince nedesemkii:D kararrr werr güll artıkkk napıcaksınn son dk doğurmaya giderken ooooopitipiti mi yapıcaksıınn???neyse umarım test sonuu kotu cıkmamstırr...bide kabul ederseler cinsiyete bakmasını istiycemmm..ayy her seferinde 200lira weremiycem yanii bakıwersiin=)zaten herkes acaiip merakk içinde.bastaa ersuuu=)en azından babamızda almanyadayken ona göredee hediye isteriz annecimmm olmaz mı?=)amannn iştee böyleee su an 15 haftalık oldukkk sendee büyüyosuun bee fasulyeee=)büyü anneciim cook saglıklıı olll cok usluu ol cook sanslı oll cokk mutlu inşallaahhhhhh!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder