27 Aralık 2011 Salı

Sen mucize değilde nesinnnn???soyler misin?

Sonunda doktorcuguma gittim:)ama ben bebekimin bukadar büyümüş belirginlesmis olmasını hiiiiiicccc beklemiyordum:)allahım sen nasıl bı mucizesin?sen benim icimde büyümeye çalışıyorsun we okalar çabuk degisiyorsunki:)bı önceki muayenemde sadece kalp atışı ve bı fasulyeden ibarettin!ama şimdi resmen içmde ayaklarını tavana dikmişse yatmış bı bebis war!hele o ellerini yanaklarına koyup werdigin poz yok muuuu??annneciimm ben senii yerimmmmm yerimmmmmmmm!!!nasil heycanlandim senin belirginlesmis hatlarını görünce!sen MUCİZESİN!!!Allah'ımm şükürler olsun sana ki bana bu duyguları yaşatıyorsun!13.haftamizdayiz 2 3haftaya cinsiyetinde belli olucakk:)tabii sen saklamazsan,gösterirsen:)beni meraklandirma annecimm tamam mı:)hemen ac gosterr:)zaten dünyaya geldiginde günde kim bilir kacc kereeeeeee goruceemmm:))utanma yani Bebeğimmmm:))şimdi ben nasil beklicemm 3 hafta:)?hemenn geçsin annen sana nelerrr alicakkkk nelerrr:))bugün zaten mother care de zor tutttum kendimi:)bı çorap bide zıbın aldiimmm:))unisex;)sen o minicikkk seylerini mı giyiceksiinnnn yaa:)babanın zaten zibini görünce hawaya atip tutuyomus gibi yapması ve'biz şimdi Bunu giydirip böylece sewicekmiyizzz:)'demesi yok muu beni benden aldii:)))bideeeee söz werdii annecim sen dogunca bizi heryere goturucekmis:)şimdi sana bişey olucak diye ödü kopuyo sehir dısına çıkmak istemiyor:/sen gelde Paris'e gidelimm kuzum:))

Bu arada ben burda boyle sevinirken su an yeni doğmuş bı kkzbebek hayataa tutunmaya çalışıyor...allahım sen yardım et ozlem e..kimseye evlat acısı yasatma...sen o minicikkk bebeği ailesine bagisla...

Bebekim saat kaç olmuss hadii hemen yatagaa:)uyuyalım ki sen kocamannnn oll çok büyü:)
Bu arada yarın manti yemeye gidicez:))ilk mantıni yiyeceksin şanslı Kerata senii:)









allahımmm sen bana sağlıklıı güzell akıllıı hayırlı ewlatlar nasiip ett...

sen  herkesin gönlüne göre ver.


suan sağlıklısın hepp böyle ol anneciğim...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder