25 Aralık 2011 Pazar

bebek arabası almak için cok mu erkennn:S

son 2 haftadır kafayı bebek arabasına takmış durumdayımm:(resmen bebek arasıyla yatıp bebek arabasıyla kalkıyorum=)sanki doğuma 1 ay kaldıdaa=)chicco black label a kafayı takmıs durumdayım:/ hatta ürün sınrlı sayda uretilmiş we özel seri oldgu için hiçbir yerde yokk=)bende yılbasndan sonraki hafta bi arkadasta arabayı incelemeye gidicemm biraz emriwaki olduu ama yapıcak bişeyim(coookkk teskrr ederiim zeynepp=) yokk eger begenirsem hemen almam lazımm=)allahımm ben cokk sabırsız bi insanımmm:(((bişeyi yetrkii kafaya takmıyımmm=)hayır ben bunu alıcaktım ama smdi bide maclaren cıktıı ortayaa=)neysee olmadıı hepsini alırızz napalımmm heryseyyyy senin içinn anneciğimm=)bakk daha sen doğmadan annen senin için hazrlıklara başladı=)(bu arada bana kızanlarda war daha erken bukadar erken neden alıyosun ya bişey olursaa(allahhhh korusuunnn!!)ama ben kotu düşnmek istemiyorumm düşnmüyorumdaa bebeğimi we hayatımızı nekadar renklendireceğini düşünüyorumm=)                                                                      Bu arada baban yine pazar pazar işe gtti neymişş işlerii takip etmesii gerekiyomuş kendi işin olunca pazar günlerii bile uğramak gerekiyomuşş baskın basanındır yaptıı calışanlara alahhımm ne calışkan bi kocamm warrr=)sen geldiğinde pazarları fabrkaya gitmez belki=)  senden ayrılmak istemeyebilirr olamazmııııııı??olabilirrrrrrrr=))neyse ben hazırlanıyımm kocacım gelince kar oynamaya gidicezzz=))aaaa  ben unuttumm bebeğimmm sende bizimle geliceksinnn ozamann sıkısıkıı giyineliimmmmmmm=)


ahanndaaa istediğim bebek arabasıı=)ama cookk sadee ve cokk şık değilmii bebeğimm:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder