30 Mayıs 2012 Çarşamba

Yürüyüşler başlasın:)

33.haftaya girmiş bulunuyoruz:)bebegim de bend de büyümeye devam ediyoruz:)ben büyümeye devam etmesem de olur ama:)neysee kafaya koydum gecen gün bir arkadaşı gördüm dogum yaptıgı kiloları hatta fazlasını eermiş ama sporda yapmış deli gbi kollar göbek hiicccccbiey kalmamış!benimde doğurur doğurmaz bişeyler yapmam lazım!allahimmmm allahım sen bana yardım ettttt:) Bugün itibari ile her gün yürümeye karar wermiş bulunuyorum!Gül kızım bakk yürümen lazım yoksa rahat dogum yapamazsın nekadar ekmek okadar köfte:)) Haftasonu kocacimla izmire gittik bı çılgınlık yapıp once bebeğimizin odasi icin sonra koridorlara avize baktık:)sonraa bir İzmir klasigi olan deniz restoranda denizin kokusunu icimize çekeceke balığımızı yedik hatta yemedik semirdik:))arkamızda nuri alço caprazimizda Volkan Konak:)doguruncada kızıma birlikte gidicem insallaahhhhh:)) sonra ikea forum ws bayaa sağlam gezdik oh dedim yaa okadar iyi geldi ki gezmek keske benim sevdiğim bütün sehirlere yarım saat mesafede olsak:)Muğla yıda özledim yazın insallah gideriz bı marmaris Gökova bodrum yaparizz:) Ahhhh bebegim senin bu annenin ne planlarii war bakalım insallah sen çok akıllı çok uslu bı bebek olursunda bizde geçebiliriz gönlümüzce:) Bu arada artık kontroller 15de bir ayın 4unde doktorumuza gidicez bakalım ne degisiklikler olmuss:)243kiloydun bakalım nekadar büyüdün annecikkk:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder