4 Ağustos 2012 Cumartesi

24.07.2012:))

Haftaları sayarken ,nezaman doğacak nasil doğacak derkennnnn Melis imizz sonundan geldiiiii:)
Allahimmmm en basta bize boyle sevimli çirkin sağlıklı bı bebek werdigin icin şükürler olsun:)
Öncelikle doğumumuz bı hayli sancılı oldu:/sözde epidural yapıldı ama anladığım kadarıyla etkili olmamissss:(boş ye yapılmış yani:)neysee sevgili kızım kafasını dogum kanalına sokmamıştı we sezeryan olucakti dogum seklimiz. ama ben ısrarla bebkelemk istediğim icin doktorumdan bı ton laf yiyerek beklemeye devam ettik.lakin ben doktorum dısında eceni doktoruna da gittim muayene oldum we icimi de rahatlatı.duymak istediklerimi duydum :)akşamına da kendimi çamlığa attım sporuma kaldığım yerden devam ettim.klasik yürüyüş we sonrasında dondurma fasliyaptik Zeki ile ama inanılmaz bir kasık ağrısı kramp ws.ewe zOr attım kendimi ! Ben tabi hala bebek kanala yerleşiyor sanıyorum.sanki doğumum yaklaşmamış gibi.(burada 40+6dayizzzz:)ewe çıktım bı duş aldım uyuycam ama ne mumkunnnn!!2.30a kadar dayanılmaz bı hal alamaya başlayınca atlayarak hastaneye gittimm:(walizler alındı ebe kontrol yaptı weee beklenen Sonnn doğumum başlamış bosa gitmemiştik hastaneye:)3.5cm aciklikk:)5cm ile epidural we sabah 8.20de dogumhanee 9.20 de hoşgeldinn bebegimmmm:))allahimm ne zormus cennet bosa anaların ayakları altında degilmis!ama herseye deger biliyormuşsun!annecimmmm sen herseyeee değeymişsin yeniden aynı sancıları acıları çekerim!dogurmadan once odada babanı azarlıyorum sakın 2.cocucgu isteme diye:)amaa yapılmaz mi yaa!!kuzum benimmm suan ben bunları yazarken sende yanıbaşımda misil misil uyuyorsun:)daha once karnımın içindeydin şimdi yanıbaşımdasin:)ve hergecen gün dahamda buyuyorsunuz:) aaaa annecimm uyanıyorsun sonra yazarimm:)hem birkaçda fotonı eklerim bebegimmmm:)))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder