13 Nisan 2012 Cuma

3yili dewirdikk mi simdii?:))

2009un booollca yağmurlu 11nisaninda ewlenmistik we 3.yildonumunu bile kutladık!hakikaten zaman inanılmaz hızlı geçiyor...başbasa kutladığımız son evlilik yildonumuydu:)bundan sonra kızımızda insallah bizimle olucakk:)sonra belki birileri daha eklenir kutlamalar büyür gider:)bişey fark ettim ben gercekten cookk mükemmel bı ese sahibim!allahin sewdigi kullardanmisimki kocadan yana cooooooooook şanslıyim:)askısiiiiiii yaaa canm benim:)en kötü gunümüz boyle olsun insallah:)nice. 3 13 33seneleri kutlamak nasip olsun!!!:)
Bu arada yarın Antalya yolları tastann.kina gecemiz war:)eltim john gelioo ya :D
Haftaya da düğün war ve benim hala kıyafetim yok:(((koca Denizli'de düzgün bı abiye bulamadım saka gibii!!! Bakalım ne alicam çok merak ediyorum gercekten:(amannnn neyse buluruz bişeyler:) neyse simdii ufakdan yarın icin hazırlık yapmam lazım operimmmm:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder