18 Kasım 2011 Cuma

Yeni blog yeni bir başlangıç

Bugün yeni bir blog oluşturmaya karar verdim ve başardım:) çünkü ben pek anlamam öyle internetten Facebook msn google san ibaret benim internetim:))
Yeni bı blog actım çünkü eski blogum gibi ne modaya ne başka şeyle ilgim kalmadı artık.blogumu bebeğime adamak istiyorum.bebegim henüz bı mercimek tanesi kadar!cookkk küçük cookkk,...
5aydir eşimde bende cocuk istiyorduk.ve 5 ay boyunca hep hayalkirikligi oldu her test negatif sonuc werdi!taki amaaaaaannn banane yaa artık düşünmiycem dedim we o ana bebeğimiz bize "suppppriiiiiiizzzzzz"dedi ve cikageldii:)))çok güzel bir duyguymus Cook!
Anladımki çok kafana takmayacaksınız hersey zamanında zaten kendiliğinden çıkıp geliyormuş:)tabi bunu şimdi anladım:)bakalım suan günleri sayıyorum bı an once kalpatislarini duymak istiyorum!hissetmek istiyorum....
Babanda bende seni dört öndere yirmidort gözle bekliyoruz bebegim.
Cookkk sağlıklı çok akıllı çok hayırlı cookkk güzel bı bebek ol tamammii:)anneni babanı hiç üzme çok uslu ol bebegim mercimegimm benimmm!!!:)

2 yorum:

  1. merhaba tesadüfen gördüm blogunu ve yazını okuyunca cok duygulandım bebegin umarım saglıklı bir sekilde dunyaya gelir,tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  2. edacımm cok teskr ederim okunabiliceğimi hiç düşünmemiştim=)sırf ilerde bebeğim buyudüğünde okusun diye oluştrdum=)modern günlük olucak binevii=)

    YanıtlaSil